Masz pytanie? Dzwoń:        32 222-60-57 wew. 106; 101
zdjęcie
zdjęcie
zdjęcie

Producent marki własnej

Wiedza, doświadczenie w produkowaniu aerozoli i nowocześnie wyposażona fabryka pozwalają nam proponować wysokiej jakości artykuły i usługi z dziedziny private label i white label.  Przygotowaliśmy kompleksową ofertę, w ramach której produkujemy aerozole pod marką własną Klienta. Rozbudowana linia produkcyjna i zespół zaangażowanych specjalistów odpowiadających za produkcję marki własne sprawiły, że mamy możliwość produkowania wysokiej jakości kosmetyków fryzjerskich, aerozoli w puszkach czy chemii gospodarczej

Jak działa private label?

Oferując przygotowanie marek własnych, czyli private label, proponujemy Klientom produkt, który firmy personalizują przez zamieszczenie logo, etykiet, nadanie nazwy i akcje marketingowe. Wykonujemy   między innymi produkcję kremów, perfum i wód toaletowych, szamponów i odżywek, produktów weterynaryjnych i technicznych. Zapewniamy doradztwo w zakresie doboru receptury, opakowań, zaworów oraz propelentu.


Przed rozpoczęciem seryjnej produkcji przedstawiamy do akceptacji Klienta próbki, a następnie zlecamy napełnianie sprayów lub   produkcję innych opakowań aerozolowych. Gotowe wyroby dostarczamy do Klientów z całej Europy we współpracy z doświadczonymi spedytorami. 


W zakres współpracy nad produkcją private label wchodzi: opakowanie aerozolowe i receptura, a nadruki, oznaczenia lub etykiety możemy zaprojektować na życzenie.  Grafika jest weryfikowana i sprawdzana pod kątem zgodności z przepisami o wyrobach aerozolowych. Dodatkowo, technolog przygotowuje teksty obowiązkowe, ostrzeżenia i piktogramy niezbędne dla danego produktu.


Minimum produkcyjne dla wyrobów z litografią nadrukowaną bezpośrednio na puszkę aerozolową wynosi od 12 000 do 30 000 szt. – w zależności od wielkości i rodzaju opakowania. Minimalny nakład produkcji dla wyrobów z etykietą wynosi 5 000 szt., niezależnie od rodzaju i wielkości opakowania.

    Artykuły w aerozolu i nieaerozolowane pod marką własną

    Decydując się na sprzedaż artykułów wyprodukowanych jako marka własna, można przeznaczyć większą część budżetu na marketing i obsługę klienta. W produkty private label wliczone są już koszty receptur, badań laboratoryjnych i pozwoleń na dopuszczenie do sprzedaży. 


    Gotowe receptury oddajemy w ręce naszych Klientów z założeniem błyskawicznego wdrożenia - czas nawet 3 tygodnie od akceptacji próbki wzorcowej. 
    Sprawdź przykładowe portfolio produktów pod własną marką Private Label & White Label - KLIK.