Masz pytanie? Dzwoń:        32 222-60-57 wew. 106; 101
zdjęcie
zdjęcie
zdjęcie
zdjęcie

Produkty techniczne - marka własna

Produkcja i wdrożenia pod marką własną aerozoli technicznych może być realizowana przez firmy specjalizujące się w chemii przemysłowej, zakłady produkcyjne obsługujące różne gałęzie przemysłu, a także przez wyspecjalizowane przedsiębiorstwa zajmujące się konkretnymi zastosowaniami technicznymi. Adresatem takiej oferty mogą być także sklepy przemysłowe budujące własne marki w różnych dziedzinach. 

Przykłady zastosowań aerozolowych produktów technicznch gdzie produkcja pod marką własną ma ogromny potencjał: 

  • Przemysł motoryzacyjny (środki do czyszczenia silników, smary, preparaty antykorozyjne)
  • Przemysł chemiczny (rozpuszczalniki, środki czyszczące, preparaty odtłuszczające)
  • Przemysł elektroniczny i elektryczny (czyszczenie styków, spraye antystatyczne)
  • Przemysł budowlany (preparaty do usuwania farb, pianki montażowe, środki do uszczelniania)
  • Przemysł meblarski (środki do konserwacji mebli, spraye do ochrony drewna)
  • Przemysł metalurgiczny (spraye smarujące, preparaty antyadhezyjne)
  • Przemysł tekstylny (impregnacja tkanin, preparaty do czyszczenia)
  • Przemysł spożywczy (środki czyszczące do urządzeń spożywczych)
  • Przemysł rolniczy (preparaty do konserwacji maszyn, środki do ochrony roślin)
  • Gospodarstwo domowe (środki czyszczące do piekarników, spraye do smarowania zawiasów)

    BEZPŁATNA KONSULTACJA DLA TWOJEJ MARKI WŁSANEJ

    Wybierając Wats, masz pewność, że Twoja marka zyska solidnego i innowacyjnego partnera. Razem stworzymy produkty, które wyróżnią się na rynku. Postaw na Wats i rozwijaj swoją markę z sukcesem! 

    Rozpoczniemy od rozmowy - kliknij aby zadzwonić.

    Kliknij tutaj i zamów mailowo bezpłatną kosnulatcję dla Twojej Firmy. 

    Opowiesz nam o swoich celach, klientach, sektorze w którym działasz.oraz o tym jakie efekty chcesz osiągnąć dzięki swojemu kosmetykowi. 

    Twój doświadczony Kreator Produktu poprowadzi Cię krok po kroku. Zobacz jakie etapy wdrożenia masz przed sobą